Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji uług
zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

[x] Zamknij

Logowanie

hasło:
zapamiętaj mnie

Szukaj

Portal

Forum dyskusyjne na temat naszego portalu. Co zmienić ? co poprawić ? co dodać ?
Sorry Winnetou ;-)
 Nie jesteś zalogowany więc nie możesz się wypowiadać
*MaGdAa* (MALA)
2004-06-23 16:56
pani Ciach super???? eeeeeeeee ze co?? mozesz to powtorzyc??
*MaGdAa* (MALA)
2004-06-23 16:55
moze z kankowska????
pAuLiNa (PAULINA)
2004-06-22 22:56
ja tam matme mam nie z pania klawa..i nie z panią kubinska.. :-] hehe...wiecie z kim mam matme>? ;-)
ptasie mleczko (PTASIE MLECZKO)
2004-06-22 22:11
A tam Bisewska i tak rządzi, ''Witam klase ... na zajęciah z lekcji historii, powieźcie teczki na haczyki'' :-]
Marcin Chyła (SKIBA)
2004-06-22 21:46
pani ciach jest super
*MaGdAa* (MALA)
2004-06-22 17:56
matme mam/mialam:( z pania Klawa....super nauczycielka doslownie traktowalismy ja jak druga wychowawczynia...w pozodku babka:] a histy wprost nienawidze!!!! zwlaszcza przez ta babe!
pAuLiNa (PAULINA)
2004-06-22 15:18
no tak..z panem freitagiem mialam tylko zastepstwo jesli juz ale wiem ze jest ok :)..pani Piekarska..hym..no wiem jak uczy;) z trudem bo wychodzila 4 lecz dostalam 5 :-] ..a matma? z kim masz (mialas :-p ) ?
*MaGdAa* (MALA)
2004-06-22 13:44
hheheheh:] paani od Histoorii --> Piekarska......kobieta obrzydzila mi historie.... za to luuubie naszych nauczycieli od w-f zwlaszcza pan Freitag zasluguje na wielki szacunek! gdyby nie on pod wzgledem wf bylibysmy....:/
pAuLiNa (PAULINA)
2004-06-21 21:39
ej no bez przesady...poprostu my tylko "oceniamy" nauczycieli....:) no to strzel jakiegos nauczyciela zeby go opisac :-]
*MaGdAa* (MALA)
2004-06-21 20:50
ej no jeszcze sie tu jakis anuczyciel dorwie do forum ja powiem jakies nazwisko i potem sie okaze ze nie zdalam:P
pAuLiNa (PAULINA)
2004-06-21 17:02
hym..moze po nauczycielach naszego gim? kogo lubicie kto was wkurza?
pAuLiNa (PAULINA)
2004-06-21 17:01
ja nad tym mysle :-]
młonicka (*** NIE ZALOGOWANY ***)
2004-06-21 15:43
:-] :-) :-( :-D :-o 8-) :-? :-p :-| :-[ :-[ :-| :-p :-? 8-) :-o ;-) :-D :-( :-)
*MaGdAa* (MALA)
2004-06-19 22:48
nono nudaa!!! ale jakimm? moze zamiast tak gadaaac paulina bys sama zarzucila jakis teeemaaat??:P
pAuLiNa (PAULINA)
2004-06-19 15:30
hehe..nie no wiecie ja nie chce kłamać wiec powiem prawde: nuda tu straszna...może zarzucicie jakimś tematem? :-p
*MaGdAa* (MALA)
2004-06-19 11:32
piszu piszu piszu czytu czytu czytu:D no i jeszcze raz piszu piszu :-D
Marcin Chyła (SKIBA)
2004-06-18 21:44
ja tez pisz pisz ........e
pAuLiNa (PAULINA)
2004-06-18 19:15
dobra: pisze pisze pisze pisze :-]
Marcin Chyła (SKIBA)
2004-06-18 13:06
ok
*MaGdAa* (MALA)
2004-06-18 00:07
no to zmieeeenmy to:] tesz sie przylacze 8-)
Marcin Chyła (SKIBA)
2004-06-17 19:29
he no rzadko- ale mozemy to zmniec
pAuLiNa (PAULINA)
2004-06-17 18:31
hym..coś tu żadko sie ludzie wpisują..no ale dobra.. :-?
Marcin Chyła (SKIBA)
2004-06-14 15:26
eeeeeee ja mieszkam na osowskim zakątku
pAuLiNa (PAULINA)
2004-06-12 23:12
acha..dobra juz wiem kot to ptasie mleczko... :-]
a tak wogole to pozdrawiam wszystkich ;-)
ptasie mleczko (PTASIE MLECZKO)
2004-06-12 23:03
Skoro czarli jest taki mądry to proponuję, by najpierw nim przystąpi do kometarzy zapoznał się z flamenco oraz z sambą, a także ze strojecm i make-up'em do tego odpowiednim,a tak przy okazji może ty pokazalbys nam swoje zdolnosci zarowno wokalne jak i taneczne? :-]
pAuLiNa (PAULINA)
2004-06-12 21:03
ej o kogo wam chodzi cos tam z tym festiwalem?
ptasie mleczko (PTASIE MLECZKO)
2004-06-12 12:04
od kiedy ty czarli wiesz kim jestem?!
pAuLiNa (PAULINA)
2004-06-11 21:39
o kogo wam chodzi?
Joker (JOKER)
2004-06-10 11:37
Duża firma na Osowskim Zakątku pompuje koła AZOTEM 5zł/szt :-]
Marcin Chyła (SKIBA)
2004-06-09 14:55
haha
pierwsza strona poprzednia strona następna strona ostatnia strona
1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ..