Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji uług
zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

[x] Zamknij

Logowanie

hasło:
zapamiętaj mnie

Szukaj

Hyde Park

W Osowie, w Trójmieście, w Polsce, na świecie...
Sorry Winnetou ;-)
 Nie jesteś zalogowany więc nie możesz się wypowiadać
pAuLiNa (PAULINA)
2004-08-06 21:21
julita..nie wkurzaj!! bardzo dobrze ze sie odwalil... :-?
ptasie mleczko (PTASIE MLECZKO)
2004-08-05 18:15
Eee cichy wielbicielu Pauliny napisz coś jeszcze, bo widać , że jakoś specjalnie Ci nie zależy... ;-)
pAuLiNa (PAULINA)
2004-08-04 22:47
no co ty? :-p :-]
buhahahahaha
ptasie mleczko (PTASIE MLECZKO)
2004-08-03 23:05
Ja znam duzo osob, ale jego chyba nie :-p po prostu bk-a z tego postu na maxa :-]
pAuLiNa (PAULINA)
2004-08-02 21:53
e julita ty go znasz? :-?
ptasie mleczko (PTASIE MLECZKO)
2004-08-02 13:01
hehehehehehe
pAuLiNa (PAULINA)
2004-08-02 12:58
yyyyy :-o
wiesz co kamil wez se daruj :-?
*MaGdAa* (MALA)
2004-08-02 10:19
eee kamil co to jakies forum matrymoniaalne????????
hakeem (HAKEEM)
2004-08-02 07:38
slowniki.onet.pl to nie gryzie
kamil (*** NIE ZALOGOWANY ***)
2004-08-01 20:54
siema paulina...jestem twoim idolem ,....przeczytałem wrzystkie twoje teksty i uzekł mnie twój styl pisania...ile masz lat??piszesz tak dorosle...prześlij mi swoje zdięcie...mam nadzieje że sie spotkamy ja mam 16 lat ..może mnie widziałas ...mam ciemne blond włosy jestem dość wysokim inteligetnym chłopakiem...nosze okulary więc jestem nieśmiały ...prosze zrub pierwszy krok;)
pAuLiNa (PAULINA)
2004-07-28 21:20
to jedz na drugi obóz :-p
ptasie mleczko (PTASIE MLECZKO)
2004-07-28 14:57
Ja tysz już wróciłam, ale chcę jeszcze gdzieś pojechać :-] :-] :-]
pAuLiNa (PAULINA)
2004-07-27 12:30
ja jade 8 sierpnia :-]
unforeseen (*** NIE ZALOGOWANY ***)
2004-07-20 14:28
a ja nie wrocilam :) ale pozdrawiam i wroce w sierpniu :)
Marcin Chyła (SKIBA)
2004-07-19 23:13
wroocilem
a wy gdzies wyjerzdzacie na wakacje??
pAuLiNa (PAULINA)
2004-07-18 14:04
no ja wiem wiem magda ze to nie ty zaczelas ale jak dla mnie to beznadziejne pytanie:/
każdy chyba wie bo tyle sie o tym mowi..nawet w szkole nam jakies takie lekcje robią..no to po co zadawac takie głupie pytnie..? :-? :-?
*MaGdAa* (MALA)
2004-07-17 13:02
a tak pozatym czy ktooś lubi sporty extramalne??? ja kocham a szczegolnie motocrossss!!!! mmmmm 8-)
*MaGdAa* (MALA)
2004-07-17 13:01
wiem i to dobrze ale moze nie zauwazylas ze to nie ja zaczelam ten temat... popatrz nizej na wypowiedz novej:]
nova (*** NIE ZALOGOWANY ***)
2004-07-16 17:35
magda i co ?? jak ja juz sie w to wpakowalam to co mam zrobic??
pAuLiNa (PAULINA)
2004-07-16 16:03
no ale ty chyba wiesz MaGdAa..? :-?
*MaGdAa* (MALA)
2004-07-15 23:02
heh nie tylko male dziewczynki o tym nie wiedza.....
girl:) (*** NIE ZALOGOWANY ***)
2004-07-15 13:14
narkotyki nic nie daja-nie rozwiaza twoich problemow tylko jeszcze pogorsza ci zdrowie...a jesli chodzi o zuzel...hm...:)
pAuLiNa (PAULINA)
2004-07-14 17:40
nawet nie pytaj o narkotyki bo jeśli piszesz coś w forum tzn. że małą dziewczynką nie jesteś i powinnaś wiedzieć że narotyki to coś czego nie powinno sie nawet dotknąć..
*MaGdAa* (MALA)
2004-07-14 16:55
a nova....narkotykow nie jest warto brac nigdy!!!!
*MaGdAa* (MALA)
2004-07-14 16:52
Xgames! motocros jest lepszy:P Travis Pastrana i Brian deegan rzadza!!!!!!:P a zuzlu nie ogladam nigdy nie moge trafic w tv ani za bardzo mnie nie interesuuje:P HA widzialam (niestety tylko w tv) jak 1 raz w zyciu wykrecono 360 na motocrosie!!!!
build (BUILD)
2004-07-13 23:13
acha chcialem jeszcze dodac ze zuzel jest najbardziej popularnym sportem w polsce ;) cos w tym musi byc :P
pAuLiNa (PAULINA)
2004-07-13 23:10
ja nie lubie żużlu..ostatnio oglądałam 3 lata temu :P
build (BUILD)
2004-07-13 22:45
wara od zuzla. jest to najlepszy sport na ziemi i nie pozwole aby ktokolwiek w to watpil !!!!!!!!
ptasie mleczko (PTASIE MLECZKO)
2004-07-13 22:17
Mądry temat poruszyliście :-] Podam Wam taka strone o żużlach którą dostałam od pewnego fana, hehe.( http://www.lotosgdansk.pl) Moim zdaniem to jest troche bez sensowne, ale niektorym sie podoba ;-) Cóż każdy lubi coś innego :-) Ale żeby wypowiedzic sie w pelni musialabym zobaczyc to na zywo :-]
Emisia (EMISIA)
2004-07-13 15:15
Trzeba to forum troche ozywić a może otrzeźwić, bo w końcu są wakacje i wszyscy sa pijani, nie tylko ze szczęścia:D I co wy na to? ;-)
pierwsza strona poprzednia strona następna strona ostatnia strona
1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ..