Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji uług
zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

[x] Zamknij

Młoda Osowa

Kochani skrobnijcie co nieco a nic wam od tego nie ubędzie :-) Uwaga: MŁODA OSOWA to forum na które wstęp mają tylko osoby przed ukończeniem 25 roku życia :-)
Sorry Winnetou ;-)
 Nie jesteś zalogowany więc nie możesz się wypowiadać
Anonim Gal
2003-10-15 15:25
Daniel jaką masz ksywę
Anonim Gal
2003-10-15 15:22
Danielu Kołdonku ujawnij się debilu!!!!!!!!!!!!!
alethia
2003-10-14 21:59
blach literki mi sie placza ;] mialo byc hakeem ;]
alethia
2003-10-14 21:58
ja to fajna jestem... build -> jakbys mi nie powiedzial ja bym chyba nigdy tego forum nie zauwazyla :P bez komentarza.. :P hekeem -> a nie przyszlam sie przywitac bo (powtarzam) skad ja mialam wiedziec ze byliscie? ja wruszka/wrozka/wruzka jestem??? (jak sie to cos pisze. :P )
czarli
2003-10-14 10:48
ja mam wolna chate! tylko mnie dzis nie ma :P
build
2003-10-14 10:07
q...wa. Dlaczego ten gupi post pokazał sie na tym forum. ja nie kcem. mial byc na mloda osowa :p Ekhm pozostawiam bez komentarza :P
build
2003-10-14 10:04
a ja jestem harcerzem tylko sie do tego nie przyznaje :P. Na zbiórce nie byłem od dwóch, albo i trzech lat. I chciałbym pozdrowić mojego zastępowego-Kubcia :P. Ale myśle że harcerze mają tylko fajne obozy, a tak poza tym to nawet do piwnicy w ciemną noc bym nie zszedł w mundurku harcerskim. Kto chce kupić mundurek??:P
build
2003-10-14 10:00
Wiem że to forum jest bardzo tajne i nikt na nie nie wchodzi, ale chciałbym powiedzieć że w plenerze dzisiejsze spotkanie nie wypali bo pada jest pochmurno i zimno, a jak sie jeszcze usiądzie na płytach betonowych na boisku to bedzie jeszcze zimniej. Kto ma wolną chate??
Kalwas
2003-10-14 00:59
jutro tzn dzisiaj idziemy tak mysle kolo 15. musze odespac wreszcie... jeszcze po polowinkach 5 LO mam wory pod oczami i bola mnie wszystkie kregi... :/// mozna chyba znowu w dosc kameralnym gronie spedzic bo przy najmniej trzody nikt nie robi. i nie mozna znoof na boisku bo ktos pewnie policje zawiadomi :P mysle ze tym razem na skarpe mozna sie wybrac (tylko nikomu nic nie mowcie zeby nie bylo nas za wiele) dobrze ze tutaj na forum mozna wszystko w tajemnicy ustalic :D
build
2003-10-13 20:05
I jak tam było w Gdyni na libacji??
hakeem
2003-10-12 22:06
zima sie zbliza to nei mozna ciagle nad jeziorem bo zamarzniemy. chyba ze czarli nam chate dasz :D jutro jest picie w moim szkolnym parko-lasku Cherrywood ;] a we wtorek to gdzie nam pogoda pozwoli
czarli
2003-10-12 21:17
we wtorek idziemy bo nie ma lekcji oczywiscie jezeli aura dopisze a jak nie to cos wykombinujemy
build
2003-10-12 20:27
a wiecie że kalwas na kardynała chce iść :P. Na następny raz trzeba wziąć tabletki Tussidex no i jazzzzddaaaaa
Anonim Gal
2003-10-12 20:22
czarli
2003-10-12 18:59
q..a zaluje bo jak przyszedlem do domu to meczu juz nie bylo. a moglem sie napić P.S. hakeem ty uwazaj z tym opisem miejsc bo jeszce bedzie forum "mloda osowa - na boisku" albo "u magdy narcyz"
hakeem
2003-10-12 18:08
sprawozdanie z jeziora: Spotkalismy sie o godz 16 i pojechalismy po reszte uczestnikow naszego spotkania. bedac w komplecie odwiedzilismy alethie (nie przywitala sie) i magdalene narcyz. po dordze spotkalismy czarliego, ktory wolal ogladac mecz niz z nami pojsc. wkoncu wyladowalismy na boisku trawiastym. kwadrans temu rozeszlismy sie i udalismy w kierunku domu.
Anonim Gal
2003-10-12 15:26
no nie smiej sie... dostaniesz klatwa i sie zobaczysz
Anonim Gal
2003-10-12 15:23
no ja tez sie boje bo mnie jeszcze powie na ambonie o 9:30
build
2003-10-12 14:12
ja mam 12 lat to sie boje policji, no i ksiedza jarka
Anonim Gal
2003-10-12 13:55
CH.W.D.P.=>Chowaj Wino Do Plecaka ;P. A pał to aż strach sie bać=>build
Anonim Gal
2003-10-12 12:58
uwaga bo policja nie ma co robic tylko patrzec na forum gdzie sie spotyka mlodzierz. cociarz znajac policje i ich inteligencje to bym sie cyba nie zdziwil P.S. CH.W.D.P
hakeem
2003-10-12 11:23
no tak jak Jarek zrobi nalato to juz lepiej sie bac...
Anonim Gal
2003-10-12 00:59
taaa... ale teraz jezeli ks. jarek lub policja beda chcieli zrobic nalot na grupki pijanej mlodziezy to tylko wejda na to forum i zobacza: co, gdzie i jak?;] nie pomysleliscie o tym?? uwazam ze to forum jest beznadziejnym pokazem popisow!
Anonim Gal
2003-10-11 23:03
co za gówno!!! próbuje sie zarejestrować i nie moge!!! a poza tym widzicie jakimi jesteśmy wpływowymi ludzmi. nawet specjalne forum dla naszej grupki zrobili=>build
Kamil Cichy
2003-10-11 22:21
Nie wiem, czy tylko mój, ale to był mój pomysł z osobnym forem!!! Jestem genialny, co nie?
hakeem
2003-10-11 19:45
narazie odwolujemy dzisiejsze spotkanie do jutra rowniez na godz 16:00 mamy nadzieje ze pogoda pozwoli na spotkanie...
czarli
2003-10-11 19:09
dzis mielismy isc nad jezioro tylo niekorzystne warunki atmosferyczne nie pozwoliły nam na to. shade
czarli
2003-10-11 19:07
hahahahhahahhahahhahahahahahahhahaah bk z tego forum
pierwsza strona poprzednia strona następna strona ostatnia strona
.. 34 35 36 37 38 39 40 41 [42]

Polecamy

 

 

 

Wsparcie prawne portalu:


 

 

 

 

 

 

Osowianin Roku


 

 


 Plan spotkań z kulturą Pomorza

 

Jak segregować odpady?